سنگ قبرم...

برای دل خودم وقتی که تنهام

سنگ قبرم سیاه نباشد...نوشته نداشته باشد...حتی نامم... سفید باشد...سفیدسفیدسفید... من به هارمونی و کنتراست رنگها حساسم... سفید بهترین رنگ زمینه برای گلهای رنگارنگیست ... که دوستانم بر روی سنگ قبرم به یادگار می گذارند... کفاره گناهانم رابر گردن نگیریدکه من بنده ی خداوند بخشنده مهربانم... مرابخشیده است به مهربانی خود... کفاره گناهان حق الناس مرا به گردن نگیرید که دوستانم بنده ی خداوند بخشنده مهربانند... مرا می بخشند به مهربانی خود... سیاه نپوشید...ناله نکنید...آه نکشید...مبادا دلتان بگیرد سفید بپوشید...لبخندبزنید...آرام باشید من نمردم.....من دوباره متولد شدم ... زاده ی مادرزاد خودم......خاک ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 ساعت 21:30 نویسنده sana پردیس |